cro-industrial
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

cro-industrial

Croatia's dark electro/industrial/EBM/aggrotech/futurepop/synthpop/cybergoth community

Početna stranicaLatest imagesPretraľnikRegistracijaLogin

The Synthetic Dream Foundation

Go down 
Autor/icaPoruka
Porphyria
Admin
Porphyria

Zodiac : Leo Broj postova : 422
Birthday : 11.08.1980

The Synthetic Dream Foundation Empty
PostajNaslov: The Synthetic Dream Foundation   The Synthetic Dream Foundation Emptysri svi 12, 2010 11:06 pm

službene stranice

The Synthetic Dream Foundation (TSDF) je solo projekt pokrenut 1999. Ovaj je glazbenik porijeklom iz Oklahoma City-ja, s trenutnom adresom u Tampi, Florida. Istražuje klasičnu glazbu, drum and bass, electro, industrial, ambient, trance, ebm, psytrance, goa trance, darkwave i eksperimentira kombinirajući sve te stilove. Svoja izdanja je objavio na mp3.com kao jedan od prvih elektronskih glazbenika koji se predstavio isključivo distribucijom putem interneta. Od 2004. radi s klasičnim i gothic pjevačima. Sebe smatra multimedijalnim nadrealističkim umjetnikom koji se izražava u raznim umjetničkim disciplinama- osdim glazbom, bavi se i fotografijom, digitalnim kolažima i slikama te animacijom.

Njegovu glazbu se može opisati kao
Citat :
pallete of sound which is comparable to the glittering of phosphorescent life on the bottom of a cold, blackened sea. From harsh, brooding, mechanical beats to dreamy, neo-classical mirages, and dark ambient masterworks which shift through and absorb cold, alien landscapes. TSDF is not limited by genre, but instead compelled by the infinite possibilities that electronic advancements bestow upon the musical and artistic forms.
Uistinu stvara očaravajuću glazbu, ja sam zatravljena.

Diskografija:
2000 In the Shadows of Perception
2001 Translations of the heart
2001 Quench
2002 Sound Organized in Time
2003 A rain of things which happened in Flashes
2006 Tendrils of Pretty
2008 Behind the gates of horn and ivory
2010 Mechanical Serpent

[Vrh] Go down
https://industrial.forumcroatian.com/forum.htm
Porphyria
Admin
Porphyria

Zodiac : Leo Broj postova : 422
Birthday : 11.08.1980

The Synthetic Dream Foundation Empty
PostajNaslov: Re: The Synthetic Dream Foundation   The Synthetic Dream Foundation Emptysri pro 01, 2010 10:37 am

Novi spot:

[Vrh] Go down
https://industrial.forumcroatian.com/forum.htm

The Synthetic Dream Foundation
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.